Inlägg: 2207722
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Då kan det bli som jag önskade förra veckan.?
Jag vill ha det så här:
X - X (Poängstark back + 1 defensivt stark backgeneral)
Näsén - Wahlberg (skall vara klar)
PHasa - Dahlroth
Styf/Viklund
X -X - X
Svenningsson - EK - Modigs
Aagaard - X - Ohlsson
Sylwander - Max - O.P
Lindewall
Nordin
Hinkens var:
På tal om truppen, hur många luckor har du kvar att fylla nu?
– Fyra forwards och två backar ska in och vi har många intressanta namn på bordet. Det kan bli både inhemska spelare och importer.
Jag vill ha det så här:
X - X (Poängstark back + 1 defensivt stark backgeneral)
Näsén - Wahlberg (skall vara klar)
PHasa - Dahlroth
Styf/Viklund
X -X - X
Svenningsson - EK - Modigs
Aagaard - X - Ohlsson
Sylwander - Max - O.P
Lindewall
Nordin
Hinkens var:
På tal om truppen, hur många luckor har du kvar att fylla nu?
– Fyra forwards och två backar ska in och vi har många intressanta namn på bordet. Det kan bli både inhemska spelare och importer.
+ 1
Kul o se vilka intressanta namn han även talar om.
Ser bra ut!