+ 2
Inlägg: 2207769
Svarskommentarer
Sv: Silly season
ÖSK_82: om vi börjar med en 1a formation som ser ut som du säger: Sveningson-X-Modigs då tror jag inte det spelar någon roll vilken Nivå X ligger på. Då harvar vi kvar på samma område med största sannolikhet om inte Karlin faktiskt är den store guden hansjälv.
Visst har båda egenskaper som skulle kunna växa o bli bra. Men då snackar man 1 rad på Eurojackpot o få in den.
Visst har båda egenskaper som skulle kunna växa o bli bra. Men då snackar man 1 rad på Eurojackpot o få in den.
+ 2
Angående toppcenter så borde väl Tyler Vesel vara ett alternativ eller har vi hört något om honom?