+ 4
Inlägg: 2207968
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Blake:
Vi har ju nekat Conny S. och Jonathan D i alla år 😁.
Passar man inte in gruppen så skall.man inte spela här!
Vi har ju nekat Conny S. och Jonathan D i alla år 😁.
Passar man inte in gruppen så skall.man inte spela här!
+ 1
Sv: Silly season
I den senaste artikeln med Gradin så framkommer det att 4 forwards och 2 backar ska in.
Då kan släppa spekulationerna med antalet som ska in. Känns även toppen att vi gett From nobben, han är inget för förstalinan
Då kan släppa spekulationerna med antalet som ska in. Känns även toppen att vi gett From nobben, han är inget för förstalinan
+ 3
Har vi plötsligt börjat ställa krav på spelare, alltså på riktigt? Wow!
Tyckte From gjorde bra ifrån sig här senast men verkar ju ha haft problem med attityden.
Heja Hinken!