Inlägg: 2208479
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Jo, men jag tycker inte riktigt det är en skarpskytt. Han gör en hel del mål, men det är för att han åker sig till bra chanser. Aagaard gör mål för att han hittar puckar framför mål, men är i mina ögon heller ingen skarpskytt.
Fredrik Forsberg och Olle Liss är skarpskyttar enligt mig.
Skitsamma. Alla kan göra rätt bra med mål, även om de skapar sina mållägen på lite olika sätt.
Fredrik Forsberg och Olle Liss är skarpskyttar enligt mig.
Skitsamma. Alla kan göra rätt bra med mål, även om de skapar sina mållägen på lite olika sätt.
Skulle definitivt klassa honom som en rätt skicklig avslutare i HA-mått, dock inget för 1/2 kedjorna.