Bössa 68: www.svenskalag.se/modo/formular/bli-medlem-i-modo-hockey/3661
Inlägg: 2208863
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hockey_21: Visst brukar man få ett utskick om förnyelse om man har varit medlem gångna året?
+ 2
Sv: Silly season
hockey_21: tack men varför ska jag ifylla sista 4 siffrorna i personnr? Gdpr säger NO NO.
+ 1