Johannes Johannesen på g till Västervik, hade hoppats modo va med där
Inlägg: 2209012
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KarateKing700:
Har sett honom några ggr, skulle gissa att Näsen har högre potential. Men Johannes är kanon på allsvensk nivå
Har sett honom några ggr, skulle gissa att Näsen har högre potential. Men Johannes är kanon på allsvensk nivå