+ 4
Inlägg: 2209353
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Tycker det är mer logiskt att OSL drar till SHL än t.ex Karla.
OSL har ju betydligt högre potential, en snabb stark högerskytt som jag tror kan nå en hög SHL nivå, dessutom bättre är Karla i spelet utan puck.
Tycker det är mer logiskt att OSL drar till SHL än t.ex Karla.
OSL har ju betydligt högre potential, en snabb stark högerskytt som jag tror kan nå en hög SHL nivå, dessutom bättre är Karla i spelet utan puck.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Men, Mora skulle inte tappa fler än en av sina spetsspelare var det sagt...
Jag slipper swisha:
Tappar Mora bara två spelare så swishar jag fem tusen till fonden.
det skrev jag som svar till Gavelo
Jag slipper swisha:
Tappar Mora bara två spelare så swishar jag fem tusen till fonden.
det skrev jag som svar till Gavelo
+ 1
Tycker synd om Mora här, de gjorde ett genialiskt jobb förra säsongen men tappar en del spelare nu. Rätt att OSL få chansen i SHL tror det slår väl ut vem vet kanske 1 kedjan direkt 😛😛