Smurfen: Folk är nog rätt less på hockey för tillfället efter denna säsongen, det kommer nog igång fram emot hösten igen.
Inlägg: 2209408
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: När Stats-TV kör denna straff inför match idag så får man visst hopp om livet igen
www.youtube.com/watch?v=ywzstY4ThMM
www.youtube.com/watch?v=ywzstY4ThMM
+ 4