modomille: Han är väl "klar" men sägs att han som tidigare stämplar och gjort så tidigare säsonger. Modo sparar pengar helt enkelt! Tror vi på nyhet imorgon i samband med att Jon börjar sin nya tjänst hos modo, kanske levereras ett modo channel då?
+ 2