KarateKing700: Hoppas nu att vi får ett gäng mer helgs matcher än tidigare år på hemmaplan !!
Inlägg: 2209511
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Vi har haft ett par fantastiska år också, men de två senaste har vi haft dålig lottning.
Men, precis som du är inne på vore det underbart med många helgmatcher då vi tjänar väldigt bra pengar på sådana.
Men, precis som du är inne på vore det underbart med många helgmatcher då vi tjänar väldigt bra pengar på sådana.
+ 2