{5647}: Nä, det är väl en Ytterell och Corrado som skulle behövas beroende på hur Wahlberg kommer in där i beräkningarna. Känns lite väl offensiv backuppsättning. Bra att ha säkrat upp Styf som backup till Dahlroth.
Inlägg: 2209829
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza:
Han är bra, Men på nergång kan jag tycka. Har inte den erfarenheten som vi vill ha på dessa platser.
Jag tror på västerås eller Mora!
Han är bra, Men på nergång kan jag tycka. Har inte den erfarenheten som vi vill ha på dessa platser.
Jag tror på västerås eller Mora!