Rytter: Vad säger ni om M Master contra de andra topplagens 1:a-centrar?
Inlägg: 2210397
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tror ni att vi kommer kunna vara med och tävla mot Björklöven och HV71 iår?
Kentää bara öser på med spelare:
Hutchings
Bengtsson
Ottosson
Perron
Nörstebö
Endre
Och nu Julius Bergman
Och HV har också öst på med massa spelare kommer vi ens vara i närheten av dessa två lag?
Kentää bara öser på med spelare:
Hutchings
Bengtsson
Ottosson
Perron
Nörstebö
Endre
Och nu Julius Bergman
Och HV har också öst på med massa spelare kommer vi ens vara i närheten av dessa två lag?
Sv: Silly season
Foppatofflan: Spännande! Hade nog helst velat se en "äldre" spelare där 30-33 åldern med lite mer tyngd, men jag tror den här killen kan bli något alldeles extra i höst!
Sen ska det bli otroligt intressant och se vad man ska komplettera första kedjan med!
Brodecki sägs ju vara på gång in, sen är det ytterligare en forward som ska komplettera förstalinan om man inte väljer att köra Aagard eller Svenningsson i första.
Blev genast mer spännande!
Vi ska också ha i åtanke att vi inte var ensamma om att vilja ha MacMaster, fler klubbar var och budade på honom!
Sen ska det bli otroligt intressant och se vad man ska komplettera första kedjan med!
Brodecki sägs ju vara på gång in, sen är det ytterligare en forward som ska komplettera förstalinan om man inte väljer att köra Aagard eller Svenningsson i första.
Blev genast mer spännande!
Vi ska också ha i åtanke att vi inte var ensamma om att vilja ha MacMaster, fler klubbar var och budade på honom!
+ 2