Huthings kvar i löven en säsong till, han måste gilla Norrland:)
Inlägg: 2210462
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: löven blir säkert ett övrehalvanlag igen.
Blir en tuff säsong. BIK, IFB, Mora, SSK, VIK och HV plus några till lär skaffa sig trupper som medför en jämnare, tuffare och ovissare serie än på länge.
Sen kanske några sticker ut i topp o botten.
Men nog får man känslan att fler lag än någonsin bygger lag för att faktiskt vara med.
Blir en tuff säsong. BIK, IFB, Mora, SSK, VIK och HV plus några till lär skaffa sig trupper som medför en jämnare, tuffare och ovissare serie än på länge.
Sen kanske några sticker ut i topp o botten.
Men nog får man känslan att fler lag än någonsin bygger lag för att faktiskt vara med.
+ 2