+ 1
Inlägg: 2210470
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Önskar med det faller väl ut och att Karlin/Gradin får och vill stanna de närmsta 10 åren.
+ 1
Hittade en intervju i expressen (premium) med Karlin. Han hade alltså en Modo-klausul om jag tolkade expressen rätt.
Fy sjutton vad bra han känns för modo, det här kansle är gammal skåpmat för er andra förvisso. Här kommer en tränare som kommer att kräva en jäkla mssa av spelarna, inte bara för att han vill vinna men även för att det är modo. Hoppas det faller väl ut och att Karlin kan träna modo i 20 år framåt...