+ 1
Inlägg: 2210494
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Dante kingen: två backar kvar(Styf och Dalroth, tror Styf kommer bli grym i vinter)
Viklund ser jag som nyförvärv ifall han spelar.
6st kvar bland forwards, 2 nya målvakter och en helt ny ledarstab. Det är inte mycket som är kvar sen ifjol. Tror också vi får se utveckling på de som är kvar med vår nu starkare ledning. Tror stenhårt på Karlin och Gradin, speciellt över tid.
Viklund ser jag som nyförvärv ifall han spelar.
6st kvar bland forwards, 2 nya målvakter och en helt ny ledarstab. Det är inte mycket som är kvar sen ifjol. Tror också vi får se utveckling på de som är kvar med vår nu starkare ledning. Tror stenhårt på Karlin och Gradin, speciellt över tid.
+ 3
Sen håller jag med dig om att Nässen är en bättre värvning än JB, eller de är vad jag tror jag också.
Endre var oprövad innan den här säsongen men visat att han höll riktigt bra på den här nivån och är på uppgång.
Jag nedvärderar inte MODOs trupp för vet att vi har seriens bästa tränare, men samtidigt har vi kvar väldigt mycket spelare av den truppen som var nära på att få kvala till div 1.. Mest det som skrämmer mig