Sv: Silly season
{9108}:
De fem-sex senaste åren är vi sämre på J-sidan, på seniorsidan tycker jag vi är starka när de bästa är på plats men vi överpresterar sällan som lag. Tycker fö Finland är lite ”Europas transatlanter”