Costanza: Det där vinner man inga titlar på. Hockey är ett LAGSPEL !
Inlägg: 2210603
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Modoit i Umeå: Jo, Ville Nieminen försökte säga det, men inte en kotte i Örnsköldsvik förstod ett ord...
+ 1