+ 1
Inlägg: 2210618
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Varför är det vi som ska plundras på spelare hela tiden man blir så less!? Förövrigt så kan Christensen dra åt Hvete med sin gottande i vår olycka.
+ 10
Sv: Silly season
{5647}:
Har haft det på känn hela tiden sedan jag såg att Grans fick nhl kontrakt att han såklart var deras enda rightback.
Har haft det på känn hela tiden sedan jag såg att Grans fick nhl kontrakt att han såklart var deras enda rightback.
Sedan är det väl upp till Näsen också om han verkligen vill till Malmö. Skulle tippa att han inte riktigt är en favorit för den tränaren...