Inlägg: 2211676
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Ett sidospår: MoDo kanske inte vibrerar av framgångar på sistone, men jag tycker att MoDo kan börja mjölka lite mer ur varumärket och våra modostjärnor därborta. Känns lite för defensivt. Är det skämmigt att vara kommersiella idag eller?
+ 1
[email protected]
Eller: [email protected]
Mejla båda dem :)