Inlägg: 2211796
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Haha hade gärna sett det, men tror Macintyre är mer troligt då Mackenzie producerat rätt bra i AHL och lär bli kvar
+ 1
Sv: Silly season
Silly:
En som Gradin säkert har koll på, bra ålder. Kanske något ung för att se Europa som ett alternativ
En som Gradin säkert har koll på, bra ålder. Kanske något ung för att se Europa som ett alternativ
Du menar väl Curtis Mackenzie?😉