+ 1
Inlägg: 2212087
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hompa90: Mitch Wahl är också ett intressant centernamn som va grym i oskarshamn. Även han rightare och om jag inte minns fel har även han haft Karlin i Västervik!
+ 2
Sv: Silly season
hompa90: Ja, det känns som att vi behöver en producerande tredjecenter för att etablera oss högre upp, Jellvert var stabil men produktionen lyfte aldrig.
+ 1
EK, Macmaster, Max T och denna center då har vi för att vara modo en starkare center sida än på många år.
Félix Girard, c, 27 år
Kommentar: Girard har två starka säsonger i Österrike bakom sig och spelade den gångna säsongen tillsammans med AIK:s nyförvärv Max Gerlach. Ryktas vara på gång till HockeyAllsvenskan och lär ha stort intresse efter sig. Rajtare som är bra i båda ändarna och har ett bra skott.
Hoppas vi kan nypa honom som siste center, löven tog ju Fitzgerald från Västervik. Vi behöver verkligen rightare, ryktas till AS.