+ 7
Inlägg: 2213124
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza:
Såg en match i Vegas för ett par år sen. Kommer fjällräven upp i bara en tiondel av den "arenaupplevelsen" blir vi värst i Sverige.
Såg en match i Vegas för ett par år sen. Kommer fjällräven upp i bara en tiondel av den "arenaupplevelsen" blir vi värst i Sverige.
+ 3
Sv: Silly season
Costanza: Men varför så liten? 57 kvadratmeter mindre än Timrås. Har inte sett Timrås irl men kan den bli för stor?
Sv: Silly season
Costanza: Var faktiskt där för några år sedan, kom ihåg att maten i arenan höll högre klass än Tores
+ 1
www.youtube.com/watch?v=jBeDeEVBzf0