+ 4
Inlägg: 2213231
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KarateKing700: aha så du har inte sett honom spela alls men du har tittat lite highlights, ja dom ger oftast en rättvis bild över hur en spelare spelar, var ligger han på din öskelista med 300 namn som du postar varje dag här och på twitter ?! jag kan ocskå läsa eliteprospects och skriva av det som står där :)
+ 3
Sv: Silly season
KarateKing700:
Han är en kille som sätter laget före jaget ( Sylvandertyp)
Har en jävla vilja och driv i sitt spel!
Har oftast varit kapten i sina lag och har även spelat Center i Detroit laget
Grand Rapids Griffins.
Han är en kille som sätter laget före jaget ( Sylvandertyp)
Har en jävla vilja och driv i sitt spel!
Har oftast varit kapten i sina lag och har även spelat Center i Detroit laget
Grand Rapids Griffins.
+ 2
Påminner om Aagard i spelstilen med att vara måltjuv och vara där det händer.
Väger även in att han är rightare, 30år vilket ger rutin och sen ser han ut att vara en "större" spelare rent fysiskt.
Spelade 7 raka säsonger i AHL fram tills förra året då han spela för Vienna Capitals som sluta fyra i ICEHL