+ 12
Inlägg: 2213334
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KarateKing700: kör på du👍😁
Vill man inte läsa kan man ju snabbt scrolla förbi eller byta tråd.
Det är ju som att klaga på dåliga tv program,? Byt kanal eller gå ifrån tv:n.
Tänk om några enstaka kvinnor fick igenom vad som skulle sändas på tv:n
Då skulle det inte visas mycket fotboll och ishockey 😁😁😁
Jag läser hellre om spelare här inne än folk som håller på och tuppfäktas i ett par dagar i rad här inne, Det är totalt ointressant😴
Vill man inte läsa kan man ju snabbt scrolla förbi eller byta tråd.
Det är ju som att klaga på dåliga tv program,? Byt kanal eller gå ifrån tv:n.
Tänk om några enstaka kvinnor fick igenom vad som skulle sändas på tv:n
Då skulle det inte visas mycket fotboll och ishockey 😁😁😁
Jag läser hellre om spelare här inne än folk som håller på och tuppfäktas i ett par dagar i rad här inne, Det är totalt ointressant😴
+ 9
Sen kommer det ju en och annan superdröm som man skriver för att man så gärna skulle vilja se en riktig bomb till laget.
Men försöker alltid väga in olika faktorer i de spelarna som jag "EP scoutar" enbart för att bidra med lite god läsning.
Har endast som avsikt att bidra med god stämning på sidan.