Silly:
Inlägg: 2215506
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Att han gör få poäng och ändå går +/- 0, liknande stats som Belov. Och Belov är ju en bra allsvensk back.
Känns som en bra värvning!
Känns som en bra värvning!
Sv: Silly season
Silly:
Av drt jag minns så är det ett oerhört starkt nyförvärv, Bernhardt - Näsen är första backparet skulle jag gissar och Wahlberg- Hasa andra, det ger oss en rätt stark 4 med Dahlroth som backup. Bra balans också.
Av drt jag minns så är det ett oerhört starkt nyförvärv, Bernhardt - Näsen är första backparet skulle jag gissar och Wahlberg- Hasa andra, det ger oss en rätt stark 4 med Dahlroth som backup. Bra balans också.
+ 2