Inlägg: 2215515
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Ett eller två år spelar ju mindre roll. Kolla bara fansens värvning lex Karlqvist som drog med ett år kvar på sitt kontrakt..
Sv: Silly season
Silly: tror det beror på att vi spelar i SHL nästa år, då behöver allt snäppas upp ;)
dags för färsk sparris o en kall bira nu
dags för färsk sparris o en kall bira nu
+ 1
Har inte frågasatt hinom!
Det jag u drar över är:
Varför endast 1 år?