KarateKing700: Måste in med en rightback till.
Inlägg: 2215527
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Billy Öhman: Kommer Wahlberg vilket han bör göra i augusti då han stämplat får vi ju in ytterligare en leftare.. Tror att det blir sista backvärvningen helst om juniorerna ska få någon speltid. Arvidsson, Styf, Lovric
Sv: Silly season
Billy Öhman:
Det är nog den pusselbiten som är kvar på backsidan.
Bortsett från Wahlberg.
En Power Back ( Corrados ersättare )
Eller en försvarsgeneral
(Brendans ersättare)
Det är nog den pusselbiten som är kvar på backsidan.
Bortsett från Wahlberg.
En Power Back ( Corrados ersättare )
Eller en försvarsgeneral
(Brendans ersättare)
+ 1