+ 9
Inlägg: 2216153
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Visst får man en känsla av att vi kommer att ha en skridskostark backbesättning som alla är skickliga offensivt, Men även defensivt på övervägande av killarna? Och bra ålder , Men ända en hel del rutin.
Finns några stycken här som.kommer stötta och driva på våra unga backar när dom kommer in och får chansen?
Finns några stycken här som.kommer stötta och driva på våra unga backar när dom kommer in och får chansen?
+ 5
Kan vi vara det hårdast jobbande laget I de flesta matcher är mycket vunnit, för jag tycker att det varit lite si och så med den biten tidigare. Det rimmar också med snacket om kravställning på spelarna.