Inlägg: 2216654
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: jag hade personligen gärna sett att vi haft en center som var högerskytt. Detta då vi verkar få gå kort på yttrar som är högerskyttar.
Men så här i förväg så är känslan att vi har en helt ok centerlinje. Speciellt om vi jämför med ifjol.
Kanske inte blir seriens bästa, men vi borde va långt ifrån sämsta
Men så här i förväg så är känslan att vi har en helt ok centerlinje. Speciellt om vi jämför med ifjol.
Kanske inte blir seriens bästa, men vi borde va långt ifrån sämsta
+ 1
Vi måste ha folk som kan vinna viktiga tekningar åt oss i PP o BP.
Så vi slipper jaga puck direkt.
En detalj som gjorde att vi var så dålig i P.P senaste säsongen och stark i P.P under 19/20.
Hoppas på att med tanke på hans ålder att han hittar rätt här och får leverera hyfsat bra så att han trivs här.
Miljön bör han nog känna sig hemma i som Coloradograbb i Foppaland.
Han kanske kan blir kvar då typ 2 säsonger till.
Kan också notera han har bättre AHL stats än Keller Jones som vi ville ha hit. 🤔.
Jag känner mig nöjd med vår Centerlinje.
Gradin är nogrann och tänker på viktiga detaljer.
Tycker att han liknar Harju i spelstilen: