+ 5
Inlägg: 2216698
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Zup: Vore gött om vi värvade en spelare med pennskaftsfattning, enbart för att vara svårläst för målvakterna vid straffar
+ 2
Sv: Silly season
Zup: man ska dock inte glömma att löven har
Fitzgerald, girard, c bengtsson, f.andersson amt a.ottosson. Så nog tycker jag deras linje känns lite starkare o mindre chansartad då alla dessutom spelat i europa förut.
Men jag tycker ändå vår c linje ser ut ungefär som jag trodde. Bra men inte exakta toppen
Fitzgerald, girard, c bengtsson, f.andersson amt a.ottosson. Så nog tycker jag deras linje känns lite starkare o mindre chansartad då alla dessutom spelat i europa förut.
Men jag tycker ändå vår c linje ser ut ungefär som jag trodde. Bra men inte exakta toppen
Sv: Silly season
Zup:
Det ska bli intressant att följa dessa lirare och se hur dom levererar.
2 färska värvningar av Västervik.
1 av Vita Hästen.
1 av Oskarshamn när dom såg att vi ev.t hade honom på G.
Det ska bli intressant att följa dessa lirare och se hur dom levererar.
2 färska värvningar av Västervik.
1 av Vita Hästen.
1 av Oskarshamn när dom såg att vi ev.t hade honom på G.
Länkar:
Myles Powell - Elite ProspectsMichael Brodzinski - Elite ProspectsColby Sissons - Elite ProspectsDavid Quenneville - Elite Prospects
Myles Powell - Elite ProspectsMichael Brodzinski - Elite ProspectsColby Sissons - Elite ProspectsDavid Quenneville - Elite Prospects
Vi värvar Vigneault som snittar 0.33 poäng per match på 190 matcher.
Tycker det känns som en tilltänkt och smat värvning på förhand. Nu saknas bara någon högerfattad spelare.