Rytter: Det sägs ju att vi svenskar tar ut mycket i förskott, t.ex om man ska på utlandssemester så sägs det "jag ger mig faan på att det kommer att regna"
Inlägg: 2216786
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hanzon:
Det säger mer om den person som säger det tycker jag.
Personligen har jag aldrig sagt så och
inte haft några vänner heller som har har spridit sådan negativ energi kring positiva händelser.
Att alltid försöka lägga sordin på en bra stämning, Bruka handla om att man har mycket skit i ryggsäcken.
Det säger mer om den person som säger det tycker jag.
Personligen har jag aldrig sagt så och
inte haft några vänner heller som har har spridit sådan negativ energi kring positiva händelser.
Att alltid försöka lägga sordin på en bra stämning, Bruka handla om att man har mycket skit i ryggsäcken.
+ 1