+ 1
Inlägg: 2216847
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Jag är inte orolig över att vi inte har någon rightare i linorna än?
Men ser det lite som en extra krydda, Bra att ha i PP m.m.
Men ett måste, njaa..?
Fast Gradin har ju pratat om att han vill ha in några?
Just nu är det bara Näsen.och O.P.
Som är rightare och jag tror inte O.P är tänkt att ha i P.P
Jag är inte orolig över att vi inte har någon rightare i linorna än?
Men ser det lite som en extra krydda, Bra att ha i PP m.m.
Men ett måste, njaa..?
Fast Gradin har ju pratat om att han vill ha in några?
Just nu är det bara Näsen.och O.P.
Som är rightare och jag tror inte O.P är tänkt att ha i P.P
Sv: Silly season
{5647}: Tycker att vi är lite överfixerad på klubbfattningen. Räcker egentligen med 1-2 stycken rightare med en vass bössa så man kan ha en i varje pp, så är det lugnt. Våran bästa målskytt under tiden i ha är en leftare.
+ 1
Jag är inte lika orolig över att vi saknar righare, även om jag såklart helst ser ett par vassa spelare med den fattningen.