{5647}: Då är det väl typiskt MoDo och gå efter skadade spelare. Ren idioti om man är ute honom anser jag personligen om så är fallet.
Inlägg: 2216972
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Kapten Långnäsa: Löven tog Fitzgerald som hade ett benbrott. Var det också idiotiskt?
Jag vet inte hur det är med Brodecki nu, men jag misstänker att man testar honom innan man eventuellt skriver på.
www.expressen.se/kvallsposten/sport/hockey/shl/mardromssmallen-sasongen-ar-over/
Jag vet inte hur det är med Brodecki nu, men jag misstänker att man testar honom innan man eventuellt skriver på.
www.expressen.se/kvallsposten/sport/hockey/shl/mardromssmallen-sasongen-ar-over/
+ 1