+ 2
Inlägg: 2217144
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Från Hörnefors:
Man får även gå in och ta lönekostnader för spelaren fått om jag inte är felinformerad vilket, vilket för en allsvensk toppspelare kan bli en del extra per månad.
Man får även gå in och ta lönekostnader för spelaren fått om jag inte är felinformerad vilket, vilket för en allsvensk toppspelare kan bli en del extra per månad.
Sv: Silly season
Från Hörnefors: Det håller jag med om och det är också sjukt att det inte är så. Förstår inte varför alla gemensamt ska bidra till en plundring som oftast sker av bottenlagen. Låt varje lag själva stå för varje kostnad. Sedan borde det alltid kosta 500.000kr för en SHL klubb att lösa ett kontrakt, oavsett spelare.
+ 2
Det skulle va bättre att SHLklubben betalar till HAklubben direkt, det skulle va mer kännbart.