mikenomad: Hoppas ni blir roliga att se på i SHL. Lander vill inte ha roligt...
Inlägg: 2217870
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Våra lag ligger i hårdträning nu och har visst inspirerats av dessa pojkar , vi håller tummarna för våra pöjker .
youtu.be/sbNWmKyEoTo
youtu.be/sbNWmKyEoTo