Costanza: Kul för honom men samtidigt tråkigt om vi tappar Theo till college. Spännande spelare.
Inlägg: 2217904
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: nyss en artikel i ÖA där Theo J uttalar sig, precis som Tarasov nämnde, att hans mål är att ta en plats i Modo, f.ö. intervjuades även Sundström som är hans agent
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Kanske något som kommit nyligen för det låter som Gradin räknat in honom. Kan ju också vara en felskrivning
Kanske något som kommit nyligen för det låter som Gradin räknat in honom. Kan ju också vara en felskrivning