+ 2
Inlägg: 2219097
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Självklart kan vi ta en hockeyöl på stan eller på arenan. Olles lever och jag hör att Allstar är på väg tillbaka.
+ 2
Om ni är i Umeå på match i höst, säg till så kan vi ses på en öl. Jag kommer nog vara där varje match!