+ 2
Inlägg: 2219828
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
.Absolut. jag hör vad du säger.
Tänkte bara hur länge orkar han kämpa innan han kastar in handduken?
När det gäller antalet på
backsidan
så ja .. det är inte någon prio, men Gradin har nämt att den är inte helt stängd, heller. Dyker det upp något intressant så kan det bli en till back.
Och med tanke på avsaknaden på en rightskytt i framför allt i PP så kan det vara ett alternativ också även om det är väldigt långsökt?
Men det kan ju dyka upp en spelare som det är svårt och dumt att säga nej till.
.Absolut. jag hör vad du säger.
Tänkte bara hur länge orkar han kämpa innan han kastar in handduken?
När det gäller antalet på
backsidan
så ja .. det är inte någon prio, men Gradin har nämt att den är inte helt stängd, heller. Dyker det upp något intressant så kan det bli en till back.
Och med tanke på avsaknaden på en rightskytt i framför allt i PP så kan det vara ett alternativ också även om det är väldigt långsökt?
Men det kan ju dyka upp en spelare som det är svårt och dumt att säga nej till.
+ 1
Sen verkar vi ju ha värvat backar på så sätt att vi inte nödvändigtvis räknar med att han kommer tillbaka heller. Det var värre ifjol.