KarateKing700: Mellan 20-25e var förhoppningen. Med lite tur så spelar han mot SAIK, men inget de tar för givet.
Inlägg: 2220407
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: tror flyget skulle gå 22:a, eller nåt i den stilen. Efter 20:e i alla fall.