+ 3
Inlägg: 2221410
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Styf var med på de tre första baklängesmålen mot Skellefteå. Han är alldeles för valpig, tar ofta felaktiga beslut och som du säger åker han med pucken tills motståndaren kommer och då blir det panik. Har faktiskt väldigt svårt att se honom ta en plats på backsidan. Då blir jag faktiskt lite orolig. Hans misstag kostar för mycket.
+ 3
Men, av de rutinerade backarna är nog Dahlrot sämst till. Den lagdelen ser mycket bättre ut än ifjol.