+ 2
Inlägg: 2221512
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Swedbank hette den först, innan Iff Iff byggde en i Malmö och banken ville ifrån namnet i Övik.
+ 1
Undra om det blev en bättre deal än fjällräven? Jag minns inte ens om det avtalet skrevs i HA. För visst hade vi något annat namn innan? Shit va kasst minne jag har ibland.
Måste dock säga att Fjällräven center glider lite lättare på tungan än Hägglunds arena. Men det kan förståss till stor del bero på att det är helt nytt.
Swedbank hette vi förut eller hur?
Hur som helst, grymt nice med lokal förankring och 10år säkrat. Speciellt då det i alla fall lät som att hägglundsbolagens hövdingar inte lät som ursprungsövikingar. Så skönt de förstår vad bolagen betyder och speciellt att de förstår vad MoDo betyder för oss. Tack.