Inlägg: 2221516
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Ja .. för det var dom helt främmande för i Malmö? 😁😁
Ja .. för det var dom helt främmande för i Malmö? 😁😁
+ 1
Sen har jag för mig att iff iff skämdes när Swedbank fick problem med penningtvätt