Inlägg: 2221665
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag tycker att många lag inte har lyckas ersätta dom spelare som dom har tappat. Framförallt så tycker jag att många lag har sämre målvakter än förra säsongen. Så det kanske blir en målrik serie i år.
1. HV
2. Löven
3. Västerås
4. MoDo
5. Bik
6. Mora
7. SSK
8. AIK
9. Almtuna
10. Vita Hästen
11.Tingsryd
12.Kristianstad
13.Troja/Ljungby
14.Västervik
1. HV
2. Löven
3. Västerås
4. MoDo
5. Bik
6. Mora
7. SSK
8. AIK
9. Almtuna
10. Vita Hästen
11.Tingsryd
12.Kristianstad
13.Troja/Ljungby
14.Västervik
+ 1
1. Västerås
2. Bik
3. HV 71
4. Mora
5. Löven
6. MoDo
7. SSK
8. AIK
9. Västervik
10. Kristianstad
11. Troja/Ljungby
12. Tingsryd
13. Almtuna
14. Vita Hästen