Inlägg: 2224012
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Bra att vi får in en kortsiktig lösning så att Tex och Isak kan komma i form i lugn och ro. Men Lundström har jag aldrig varit imponerad av.
www.allehanda.se/artikel/uppgifter-modo-lanar-in-shl-malvakt