+ 1
Inlägg: 2224075
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Har lyssnat på uppsnacket nu också.
Gillar Ante Erikssons kommentar till Mattias Persson, ”Ni kommer ha fel om Tex”.
Gillar Ante Erikssons kommentar till Mattias Persson, ”Ni kommer ha fel om Tex”.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Är extremt tveksam på Lindgren. Väldigt duktig spelare, men väldigt tveksamt kroppsspråk och defensiv.
Dock märkligt om han skulle välja allsvenskan oavsett.
Dock märkligt om han skulle välja allsvenskan oavsett.
+ 3
Uppsnack inför sca cupen (plus)
Hinken är sugen på Lindgren
www.allehanda.se/artikel/modo-vill-lugga-bjorkloven-pa-jesper-lindgren-expertens-utspel-det-vore-helt-sjukt