{5647}: håller med fullständigt om Lindgren, verkar vara en glassare 🤪
Inlägg: 2224102
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kul att NHL öppnar upp för att OS-hockeyn 2022 kan bli lite extra kul. Angående Lindgren är jag mer på Hinkens sida, givetvis vore han en rik tillgång för vilket allsvenskt lag som helst.
+ 6