+ 2
Inlägg: 2224131
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: nej så är det. Får jag välja han eller ingen så är han solklart en uppgradering på backsidan.
Han är dessutom riktigt bra på att ta in pucken i offensiva zon. Att han bara hade -2 är förvånande, men känns som någon annan får täcka upp 110%.
Men är alla med på det och man har kommunikation för det (vilket vi absolut inte hade), så är det eg inget problem.
Men jag tror det eg inte är aktuellt. Har han tränat hela tiden med löven så lär det va förstavalet
Han är dessutom riktigt bra på att ta in pucken i offensiva zon. Att han bara hade -2 är förvånande, men känns som någon annan får täcka upp 110%.
Men är alla med på det och man har kommunikation för det (vilket vi absolut inte hade), så är det eg inget problem.
Men jag tror det eg inte är aktuellt. Har han tränat hela tiden med löven så lär det va förstavalet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Svårt att se han gå nån annanstans än Löven om han har tränat för fullt där i sommar.
Men bra att Hinken är och petar där ändå.
Men bra att Hinken är och petar där ändå.
Jag gillar inte heller hans kroppsspråk och kommentarer, men svårt att tacka nej till en sådan back om han är intresserad...