+ 17
Inlägg: 2224150
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
P10Livgardet: Fast, lite ändå, 'Västervik slår oss.....är vi bara fjärde bäst i Småland då... försäsong, men man kan ju alltid hoppas små spöken infinner sej
+ 1
Spela roll i försäsong men ytterst trevligt ändå!