Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Skulle jag gissa så tror jag fortfarande logerna är utanför denna siffra. Så att vi hade kanske 12-1300 och ni runt 2000 känns inte orimligt med tanke på skillnaden på arenor!