+ 1
Inlägg: 2224630
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: rätt likt läge som i år, lite vassare i år kanske.
Dock ska det bli sjukt intressant att se hur nån ska kunna rubba hv? Tror tyvärr dom kommer förlora max 5 matcher i vinter.
Skulle tippa att det kommer skilja ca 22 poäng mellan plats 1-3 kontra 4,5,6.
Så mycket skillnad gör budgeten.
Faller kentää på mållinjen förhoppningsvis även detta år tror jag luften går ur löven.
HV går enkelt upp i år pga ekonomisk doping.
Hoppas vi kan förstöra en del iaf
Dock ska det bli sjukt intressant att se hur nån ska kunna rubba hv? Tror tyvärr dom kommer förlora max 5 matcher i vinter.
Skulle tippa att det kommer skilja ca 22 poäng mellan plats 1-3 kontra 4,5,6.
Så mycket skillnad gör budgeten.
Faller kentää på mållinjen förhoppningsvis även detta år tror jag luften går ur löven.
HV går enkelt upp i år pga ekonomisk doping.
Hoppas vi kan förstöra en del iaf
På rak arm så var det typ LP, Åhström, Olhaver, Sveningsson, Dackell, Ohlsson, Hägga, Tjernström, Sylwander, Wallinder, Styf som körde från första början. Med Edwin, Viklund och Tommy som dök upp lite då och då innan de var klar.